29 Ocak 2021

Altın Günü Out Kitap Günü İn

Daha önce duydunuz mu hiç ? 

Duymadınız tabii, ben de yeni duydum yemedim içmedim 3 tane güne girdim, çünkü biliyorsunuz para bok..

İG'den bir arkadaşım haberdar etti, daldan dala daldan dala derken bir grupta iki defa dönüyoruz günü.

Aynı altın günü mantığı, sadece finans kısmı tabii, kek, börek yok..

Bir tutar belirledik, her ayın belli bir gününe kadar içimizden birine para yolluyoruz , gün kimdeyse o kişide liste hazırlıyor, toplu kitap allımı oluyor böylece.

Aslında önce plan herkes kendi alsın yollasın idi fakat kargo ücretlerini 10 lira yapıp doğru düzgün bir kitap da 35'ten başlayınca dedik ki EFT ücreti daha ucuz, bir kasa olsun en azından belki 1-2 kitap fazla olur.

Benim kasa olduğum bir gün var, kafama sıçayım zaten ne bokuma tamam dediysem , bu ay gün kendinde olan kişi o kadar anlamadığım bir öneri ile geldi ki kendimi Bilal gibi hissettim ki bunu o da hissetmiş olacak tane tane açıkladı. 

liste vereyim , arkadaşlar şunu alalım bunu alalım önersinler.. Kadın akademisyen tabii direk olaya dalmadı, kitaplarım bunlar bunları alacaksınız diye kibar kibar açıkladı.. 

Peki ya ben tembel maron ne dedi , iyi sana öyle yaparız genellemeye gerek yok :) 

O kadar tembel, üşengeç ve mal gibiyim ki çok uzun zamandır. Nerdeyse gece fiki fikide bile uğraştırma beni hayatım diyeceğim, burnum kanıyordu ya bi ara doktora gittim kan tahlili yaptırdım ASO diye bir değerim çok yüksek çıktıydı, her sonucu önce kansere bağlayan Google'a sordum yorgunluk falan yaparmış onun yüksekliği. O yüzden şimdi doktora gidip kardeşim bu ne, ne yapayım ya da yapmamayayım demek yerine otumu bokumu ASO yüksekliğine bağlıyorum. Karnım ağrısa ASO'm yüksek ya o yapıyor diyorum.

Bir de ben de aptalca bir tik var, ya da psikolojide adı her ne naneyse 

Saçlarım uzasın biraz böyle ensem kapansın, tavuk götü gibi toplayabileyim ben komple ilk insana dönüyorum ya, kaş-bıyık salıyorum ( ki zaten bizde neden bıyık çıkıyor ki tamamen üretim hatası ) , suratıma bi krem falan sürmüyorum ya da yumurta akı maskesi yapıyorum o sırada Estee Lauder kremlerim ağlıyor falan.. Saçım acayip etkiliyor beni nedense ? 

Konu yine nerden nereye geldi ya , sonuç olarak tatlışlarım güne katıldım.

Bir tanesine kendi listemi diğerine evdeki herifin listesini ki kendisine sağ olsun bu ara kitap görünce titreme geliyor, tiksinti ile bakıyor , diğerine de minnoş bi kızım var , yeğenim onun için girdim. Tabii bu kadar girişimciliğin sonunda bana neler girer ya da benden neler çıkar bilemeyeceğim ama kitaplığa kat çıkmak gerekecek çünkü kitaplar bildiğin konsolun üzerinde takılmaya başladı.

Bir dahaki sefere kendimi enerjik hissettiğimde biliyorsunuz ASO'm yüksek , butik yayınevleri hakkında yazmak istiyorum, sizde bana bildiğiniz butik yayınevlerini yazar mısınız ? 

Shrek'in kalbine yama hala yapılmadı, onun yerine anası ameliyat olacak çok doğurduğu için mesanesi sarkmış , gülmeyin be, doktor böyle dedi aynen. 3 çocuk muhabbetini dinlemeyin yani, sarkıyor içerde bir şeyler hoş daha neler neler sarkmıyor ki ? 😄

Şubat'a jet hızıyla gireceğiz ve ben bir onun yanında bir anasının yanında refakat edeceğim ( ki biliyorsunuz ailede erkeği ben doğurduğum için en sevdiği geliniyim ama bunu bir erkek daha doğurarak pekiştiremeyeceğime göre yanında olarak yapayım 😆 ) için buraya ben de pozitif oldum diye yazarsam şaşırmayın.

Küçük herif de işte bugün çamur banyosu yaptı, çamur yerine kullandığı kendi bokuydu ama olsundu neden uslu bir çocuk olsundu ki ? Bazen diyorum 4 yaşında falan mı bıraktırsaydım bezi, çocuk böyle kendi kendine gidip işeyip, sıçtığı zaman sonu banyoda bitiyor. Babası da diyor ki yüzüne sürmüş mü , koklasana ? Kulaklarının içini de kaşımış dedim evlatlıktan mı reddeceksin ? Yok dedi bu gece sen uyut o zaman benim midem kaldırmaz..

Heeyyyy heyyyy

kimleri sevip aşık olmuş ömrümü, güzelliğimi, dipçikliğimi vermişim be heyyyy


neyse gideyim işeteyim de yatağa falan işemesin..

Çok kalp 




1 yorum:

  1. hahahahaaaa :)) Yenim ediyorum gülmekten okuyamadım birçok yeri :))
    Altın günü kıvamlı kitap gününde hakikaten neden kasa oldun ki sen :)) Başına dert mi alıcan bacım diyeceğim ama almışsın bir kere... Neyyyssseeee deyip susayım artık :)

    O kaş bıyık mevzuunda sana tamamen katılıyorum... Arkadaş şu karantina döneminde insanlıktan çıkıyorum ben... Kuaföre de gitmeye korkuyorum.. Kendime kendime de gözlerim görmüyor, yamultuyorum kendimi :)) Bir ara küçük Emrah gibi bakmama sebep oldu kaşlarım :))
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil

Varsa bir fikriniz , alırım :)