09 Eylül 2020

Saç Tarama Meselesi




Bebe yaşını doldurup ota boka müdahil olmaya ve evde evin bebesi (etkisiz eleman) gibi değil de ev sahibi gibi davranmaya başladığından beri kullandığım tek tanım bu ; saçımı taramak anladınız siz neresi yanarken kim tarıyor açık açık yazdırmayın bana biliyorsunuz artık hanımefendiliğimden pek taviz vermiyorum.

Çünkü saçımı taramazsam oturup o son evet'i söylerken neden bir kez daha düşünmediğimi sorgularken buluyorum kendimi, çok da sorgulayamıyorum çünkü malum yemek falan da yapmam lazım.

Bana soruyorlar nasıl uyku eğitimi verdin diye ? Sokacağım eğitiminize diyemediğim için kibarca eğitim muhabbetlerinin bana göre olmadığını söylüyorum. Israrla sorarlarsa 2 yaşına kadar ayağımda salladığımı ( bazen anırtarak ) sonra küçük bir ayı gibi olduğundan sığmadığını ve zaten de istemediğini dolayısı ile de kendi kendine uyumaya başladığını söylüyorum.Tam böyle es veriyorum oğlanı övdüm biraz balını yiyeyim diye, çat yapıştırıyorlar : nasıl beceriyor ? 

Saat 9 olunca sütümü yap anneciğim de ben yatayım diyor , böyle beceriyor amk 

Nasıl becerecek beceremiyor, tehdit ediyorum uyumazsan ayağımda sallarım diye.Olay bu ! 

Bezi de öyle bıraktı , gece madem kalkıp işemiyor uykusu bölünsün istemiyor benim neden uykum bölünüyor ?  işeye işeye rahatsız ola ola öğrendi o da gece nasıl çişini tutacağını.. tutamasa da sıkıntı yok zaten de ara ara tutamıyor.

Hani diyorlar ya evlenince yatak odan halka açılıyor diye ona ekleme yapıyorum bebek olunca evin komple belediye çadırı oluyor.ortaya bir bebe geliyor ulan biri anneanne oluyor diğeri babaanne, amca,hala,teyze,dayı diye uzuyor gidiyor ve hepsi bebe üzerinde aynı haklara sahipler. kimi kayıracaksın ? tabii ki anneanneyi o ayrı ama sonuçta etik mi ? tabii ki de etik...

Yazarken uyuz oldum kendime..

Zaten de kayırma durumunu yazmıyordum ki heh hepsi aynı haklara sahipler , bu hakları da ana üzerinden göstermeye kalkıyorlar ya ona uyuz oluyorum.

Neyse , gelelim saç tarama mevzusuna 

Shrek'in sıkışınca dediği bir laf var : biz eşya odaklı değil çocuk odaklıyız diye

Rica etsem bir sorar mısınız ne demekmiş o ? Neyin artistliğini yapmaya çalışıyormuş millete psikologvari cümleler kurarak ? evde toplamda 6  saat bile vakit geçirmeyen biri olarak buna nasıl karar vermiş :) 

Valla ben bir şey odaklı değilim, onu sürekli oyun evlerine,parklara götüremeyeceğime göre,oturup da saatlerce etkinlik yapamayacağım göre veriyorum parmak boyasını soyut takılıyor evde,ben de ya candy crush oynuyorum o sırada ya da eski sevgilimin karısı ve sülalesi dahil milleti stalklıyorum.

Ben kendim odaklıyım yani :) 


Valla öyle böyle derken 2.25 yaşına geldi bir 2.25 daha sabreder saçımı taramaya devam edersem okul çağı başlar ve öğretmenlerine sevgilerimi sunarım kalpler eşliğinde

Çünkü biliyorsunuz ben 4-5 yaşından önce kreş muhabbetine çok karşıyım, öyle de prensiplerim vardır.kim demiş ben rahat bir anneyim diye...


Herkese benden kalp 💓


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Varsa bir fikriniz , alırım :)