28 Ekim 2020

Delik & Yamaa



33 yaşıma kadar ne güzel yaşamışım ya, böyle resmen ekmek elden su gölden gibiymiş.
Sosyal kontratı imzaladıktan sonra da göllerden devam etmişim yaşamaya ama geçtiğimiz bahardan beri minnoş ruhum daralıyor.
üst üste bilerek mi yolluyor yukarıdaki topları yoksa sıkıntı böyle mi çekiliyor bilmiyorum ama bana sağlı sollu geliyorlar.
Günde 3456 tane su doku çözmüş gibi çalışıyor beynim.

İsteyen istediği yorumu yapabilir bu konuda , kimseye saygı duymam kendi fikrin ayrıca da sanane derim ama ben de Shrek her şeyden önce geliyor, bebeden bile.
İkisi o kadar farklı ki ve ikisi de o kadar derin ki, benim hayatımda eğlenceli anneliğin yolu Shrek'ten geçiyor, neyse konu Shrek olunca böyle duruyorum, temmuz ayında pozitif oldu kalakaldım, sabırla fenalaşacağı günü bekledim ya da kendimin pozitif olmasını ama neyse ki o ayakta atlattı ben de negatiftim, bir şekilde devam ettik 

şimdi de size kitapta okursanız çok romantik gelebilecek bir şey  yazayım; kalpten beyne giden tünel....
O tünelin doğuştan kapanmış olması gerekiyormuş.
İşte Shrek'teki o tünel kapanmamış üzerine bir de genişlemiş, buna bakarlarken bir de nur topu gibi delik buldular 
Biz şok 
yani doktor o anda kansersin de delik var da dese yaratacağı his aynıydı.
bombok hissetme durumunu takiben kalbimden parça alın kapatın deliği durumu
bunu cidden söyledim (:

Onunla ilgili hissettiğim tonla his vardı ama endişelenmemiştim hiç, onu da yaşıyorum bu ara.
Görüyor musunuz siz adamı vermişler bana yanında promosyon geniş bir tünel ve delik ile hem de kalpte , ya da adam benim kendi rızamla dolandırıldığımı öğrenince deldim geçtim kalbini ( neyse ki bu değil çünkü doğuştan )

Haftaya ameliyata girecek , kasıktan girip bir şey yapacaklarmış , umarım adamın kasıktan girerken beynine zarar vermezler :) / çünkü eminim ki aklına bu geliyordur :" ulan şimdi bizim kasığı delecekler ya ya sonrasında fiki fiki olmazsa" tarzında bir düşünce olduğunu iddia edebilirim ama ispatlayamam çünkü biliyorsunuz çükleri ( ya da çük bölgeleri ) beyinleri:)
ben de onu şöyle rahatlatmayı düşündüm; tamam göğsünü delsinler açsınlar falan nasılsa memelerinle bir işin yok, ve vazgeçtim kalbi malbi tutar herifin

Bundan sonra aman tadımız kaçmasın Ali Rıza Beyciğim modunda mı olurum bilmiyorum ama ilerde oğlana "aman baban duymasın kalbi var" çok derim gibi, ya da ne diyeceğim ya onun ruhu bile duymaz.

Yani anlayacağınız benimkine yama yapacaklar , o yamalı devam ederken hayatına ben dipçik gibi devam edeceğim :) 
Farkımız tarzımız ne de olsa 

Şu son 15 gündür google'dan edindiğim kardiyoloji bilgim ile Shrek'e deli teşhisler koydum ama neyse ki kimseyle paylaşmadım, MR'lar sonrası da tam nöroloji çalışacaktım ki ameliyat günü belli oldu ,tıp eğitimimi yarıda bıraktım, belki ilerde alternatif tıbba yönelirim.

Son olarak da götünüzü kollayın, kendinize dikkat edin 
o yavşak virüse yakalanmayın , kendi kardiyoloji bilgim ile koyduğum teşhis şu oldu ; bu adam 35 yıldır delik ve geniş tünel ile güzel güzel yaşayıp gidiyorken ne oldu da birden tepki vermeye başladı ? 
Korona oldu ve soktuğumun sıtma ilaçlarını kullandı
Adamın hayatındaki son 6 aydaki tek değişiklik bu
Tabi siz yine de benim teşhislere çok güvenmeyin 

Çok kalp 

4 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun. Haklısınız, bu virüs vücudu terk etmeden önce iç organlara zarar veriyor. Özellikle kalp üzerinde ciddi etkileri var. Son çalışmalar bunu gösteriyor. Yani oldum, geçti, oh yırttım durumu bu virüs için geçerli değil. Ne diyelim, 21. yüzyılda, Taş Devri insanları gibi kaderimize razı olacağız. Kötü bir şeyi bile ne eğlenceli anlatıyorsunuz, keşke daha çok yazsanız 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de aynen öyle düşündük : oh ciğeri kurtardık , zanlıyı boğazda yakaladık diye ama o kalbini delip geçmiş :) çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için , yazmak terapiyle eş değermiş

      Sil
  2. Geçmişler olsun. İnşallah ameliyatı da sorunsuz atlatırsınız.
    Geçti gitti işte diye sevinç nidalarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ameliyat değilmiş ya anjiyo imiş, ameliyata gerek var mı yok mu ona bakacaklarmış varmış :) kafam kadarmış deliği, nidalara daha var yani :) çok teşekkür ederim.

      Sil

Varsa bir fikriniz , alırım :)