13 Kasım 2020

Günler Geçerken ;


Günler geçerken benim popiş 3.5 atıyor neden diye bir sorun ?

Sordunuz mu ? Öyleyse bunu siz istediniz ...

Başlıyorum.

Evdeki haydudu ülkecek girdiğimiz ilk karantina dönemlerinde ( hani devletin bi bok yapabileceğine dair umutlarımızın olmaya başladığı ) çişe alıştırmaya karar verdim, ay bir dakika modern mum gibi yazayım ; tuvalet eğitimine başlamaya karar verdim. En fazla beceremez sağa sola işer takarız bezi sıkıntı yok götüne çüküne zeval gelmesin çocuğumun dedim. Aşamaları anlatmıyorum biliyorsunuz instgramda bununla ilgili 4567 tane instamom var bilgi verebilecek ben daha çok bebenin nenelerinden bilgi alıyorum bu tarz konularda da... 

Neyse herif alıştı , böyle herkesin içine çükünü avuçlayıp bak bak falan demeye başladı lan dedim oldu bu iş herif konuşamıyor ama beynini tutup gösteriyor, lazımlığa da son verdi çünkü babası oğluşuna özel klozet aparatı aldı tam onun götüne uygun , bizde havalar 1500 falan , eltimgile havalar atıyorum, babanneye de öyle , tam ahkam kesmeye başlıyordum ki Shrek'in kalbine yama yapılması gerektiğini öğrenip Cerrahpaşa ile haşır neşir olmaya başladık... 

Geçen haftadan beri canımın içi evladım sağa sola işiyor..

Rahatsız da hiç olmuyor , öyle devam ediyor

utanma desen o zaten çok şükür yok

bu aralarda benim de burnum kanamaya başladı, böyle şap diye başlıyor kanamaya o derece kafayı yedi

Neyse Shrek'in hastane işleri çok şükür bitince ( ki ameliyat diye ben kendi kafamdan uydurmuşum - demek ki kardiyoloji bilgim hala yeterli düzeyde değil, bunun için okuldaki anatomi kitabımı buldum annemden bakıyorum ara ara, terminolojim berbat - herif anjiyo oldu, ameliyata karar versinler mi diye , verdiler ,olacak ) bu sefer sazı elime alıp herifi de karşıma alıp aynen şöyle dedim:

"Bak çocuğum bu bez son bezin, bu gece bunu takıyoruz ve sonra götüne hep don giyeceksin, eğer ben seni gece işetmeye kaldıracağım diye uykumdan, gece zevklerimden ( ki bu fiki fiki oluyor ) fedakarlık edeceksem sen de biz zahmet çükünü tutmayı becereceksin ve el birliği ile bu çiş-kaka sorununu çözeceğiz, anneciğin de hava atmaya devam edece" 

Artık neyi ne kadar anladı bilmiyorum çünkü tepki olarak mamaaaa dedi ama hafta başından beri gece de çıkardım bezi, 2-3 saatte bir uyandırıp işetiyorum ama bir aşama oldu mu diye sorun , aşama olmadığını görmemek adına gündüz de sürekli ben götürüyorum çişe, halılar yeni geldi ona güvenip de halılarımı riske atamam :) 

Ama hakkını da yemeyeyim evladımın ara ara gidip işiyor lazımlığa ...

Neyse popişimin 3.5 atma sebebi tam olarak bu ; artık dışarıya da çıkarken bağlamıyorum ve sokakta acayip geriliyorum 

1. Ortalık yere salıverecek diye

2. Burnum kanayacak diye ..


Oğlan henüz beni hayal kırıklığına uğratmadı ama soktuğumun burnu sağ olsun kanıyor.

Doktora da gittim bakalım kan tahlili yaptı umarım bi bok çıkar da şu yüzden kanıyor der de icabına bakar …

Ay bu arada , kendi istek ve rızamla nasıl dolandırıldığımı hatırlıyorsunuz değil mi ? Banka geri iade etti parayı...Canım banka :) 

Bir de Toffee Nut Latte daha çıkmadı mı ? 

Çok kalp

Çok öpücük ....



6 yorum:

  1. Çişe alıştırma konusu zor bir dönem, ben de Gökalp'e tuvalet eğitimine baslamak konusunda, şimdilik beklemedeyim diyelim. Yazınızın tamamını okudum. Fakat eğlenceli üslubunuzdan olsa gerek, "kalbine yama yapılması gerektiğini öğrenip" kısmını anlayamadım? Ne demek istediğinizi... Cok sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiş mevzusu gerçekten çok kişisel alan, ve o kişisel alan o kadar ortalıkta ki herkes uzman herkes prof bu konuda. sorsan hepsinin çocuğu 12.ayda çişe gidiyordu :) eşimin kalbinde delik çıktı , yazdım geçen postlarda var, onunla uğraşıyoruz da bu ara kapanacak :)

      Sil
  2. Bizimkilerin maceraları geldi aklıma. Ay ben bunu uzun uzun anlatayım bilogda bir ara.Kısa özetle, Biz bezi açtık, iki günde olay halloldu diyenlere çok pis bakıyordum. Metos 2,5 yaşındayken "aaa hâlâ bez mi takıyor, ben 1,5 yaşımda bırakmışım" diyen otobüs muavini kıza, bırakmışsın da başın göğe ermiş dememiş olmamın tek sebebi haline acımamdı :D Daha neler neler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya boş versene :) sorsan hepsinin çocukları yaşında çişim geldi anneciğim diyordu, zaten bi bizimkiler arıza, bunlar hep montresori annesi olmadığımızdan :)

      Sil
  3. günler geçerken işiyordu o :)

    YanıtlaSil

Varsa bir fikriniz , alırım :)