27 Kasım 2020

Gıybetlik bir şeyler ararken ...

 Hayatımda gıybetlik bir konu yok uzun zamandır, eltimgille oturup kimseyi çekiştiremiyoruz o kadar kısır döngüye girdik, taze gelini konuşalım desek kız ortada yok, nişanı taktı yok oldu, bunun gıybetini zaten yaptık bitti bayatladı.. Artık eltimle konuşmalarımız bile sıradan :) Yok mu janjanlı bir şeyler bacım diyorum seni tatmin edecek bir kaos yok diyor, o zaman görüşürüz sonra diyorum.



O yüzden ben de magazine bir dadanayım dedim, uzun zamandır Seren Serengil falan bakmamıştım, bir de ne göreyim Selin Ciğerci diye bir kadın var, sabah akşam işe yaramayan kremlerden milyonlar kazanıp kürk alıp üzerinde cesetle dolaşıyor, Rusya'dan para verip köpek satın alıyor. işte bunu kocası aldatmış, bunu biri ortaya çıkarmış yok o gitmiş kızı dövmüş sonra 2 milyon vermiş sussun ve yalanlasın diye   (ya da bunun gibi bir şeyler) - ki o an aklıma kendimi bu kadına nerede ve nasıl dövdürebileceğim sorusu geldi - , sonra tabii başkaları çıktı ortaya, o böyle şerefsiz böyle adi, ay allahım işte aradığım kaos

Öbürü ben çalışıyorum vergi veriyorum çekemiyorlar beni diyor, ( çünkü diğer çalışanlar öpücük veriyor vergi yerine ) , diğeri oradan story atıyor sustum ama benim de söyleyeceklerim var diyor, başlıyor storylere, Arto'nun hikayelerine bile baktım valla 

Kazandıkları para miktarları dudak uçuklatıyor, hoş dövdüğü kıza 2 milyon verebilecek biri herhalde ayda 4-5 milyon kazanıyordur, sokacağım linklerinize de reklamlarınıza da diye bir küfür saydırdım tırnaklarımı yerken, neyse sonra baktım şarjım bitiyor bir oğlum olduğu ve yaklaşık yarım saattir sesinin çıkmadığını fark ettim ve odasında uslu uslu oynadığını düşünerek (ki ben hep yanılırım çok şükür ) odasına baktım ,yok 

Kendisi mutfakta şeker yüklemesi yapıyordu bulduğumda


Önce bir kal geldi bana, bildiğin kaldım yani, un mu şeker mi pirinç mi onun ayrımına varmaya çalıştım hangisi daha beter bilemiyorum, onu orada bırakıp saçımı tarayayım diye düşündüm sonra o yüklenen kamyonların lojistik hizmeti ile diğer odalara nakliyesinin olabileceği aklıma geldi ve çömeldim yanına 

O kadar güzel o kadar sakin oynuyordu ki o şeker tanelerinin kıçımızdan çıkabileceği ya da ertesi gün evi karıncalarla paylaşabileceğimizi hiç umursamadan oturdum izledim onu , tam böyle ne kadar can bir anne olduğumu düşünüp canım kendim derken birden çişinin gelebileceğini ve çükünü tutarak üstü başı şeker içinde koşabileceğini geldi aklıma, kendimi topladım ve kaşlarımı çattım ve hey dedim.... 

"Ben de katılıyorum yüklemeye , beni de şoför yap.."

Şekerleri faraş ile önce ben süpürdüm ama kalanları elektrik süpürgesi ile ona süpürttürdüm , en azından yarın unu falan yüklemek isterse sonunda kendi temizleyecek bunu bilsin de bir de ona bunu öğretmek zorunda kalmayayım...

Hayatımda hala bir action yok.. 

Sizde durumlar ne ? 

Çok kalp 


6 yorum:

  1. Ahahahahahahah, bizimkiler ( ikiz olurlar 😬 ) zeytinyağı nakliye işine girmişlerdi. Mutfaktan salona kadar. Ahahahahahahah, sanırım her anne bir gün çocuğunun nakliyeci olmasının acısını tadacak 😂😂😂. Çok yaşayın birlikte, sağlıkla. Çok sevgiler 😍🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytinyağı taşımacılığı daha bir şok geçirticiymiş yahu :) hem de odalar arası :) hep birlikte yaşayalım gülerek, sevgiyle

      Sil
  2. Bizimkiler de kırmızı mercimek çok taşımışlardır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyse ki profesyonelleştirmediler değil mi :)

      Sil
  3. ha ha haaaa lojistik ve şeker ha haaa :) story ye koymuştun ebeet :) ha haa komikçiiii :)

    YanıtlaSil

Varsa bir fikriniz , alırım :)