09 Aralık 2020

Happy New Year Ruhu ...



Bugün iki yıl aradan sonra ağacı kurdum, ilk sene hamileydim göbüşü yayıp yatmak daha mantıklı geldi, bir elimde turşu diğer elimde biskremle geçirmek daha güzel geldi, ertesi yıl herife güvenip kuramadım, 6 aylık falandı yani düşündüm de yine popişimi kaldıramamışım..

Bu sene dedim artık büyüdü durdan kalktan anlıyor, kuralım beraber ..

Yarın yüksek ihtimalle toplarım çünkü oğlan ağacı ve dallarındaki süsleri aktivite zannediyor sanırım.

Oysa ki motor gelişimi de tamamlandı diğer şeyleri de ama demek ki tamamlanmamış. Dünyanın parasını verip Zara Home'lardan Tchibo'lardan almışım ağaç süsleri ( tabii o zaman zenginim , şimdi Bim'e falan gelsin öyle alırım diyeceğim de oralara da gelmez ) herif almış arabasını düt düt yapıyor, motor gelişim okey de beyin de sıkıntı var çocuğumda sanırım.


Aslında bunu yazmayacaktım, ışıklardan bahsedecektim.

Ne iyi geliyor değil mi ? içim ısınıyor sanki ışıkları görünce , ig'de falan gördüm kavanozun içine led ışıklar koyuyorlar , hatta evlerini bile gün ışığının düşme yerlerine göre döşüyorlar , ben o kadar zeki olmadığım için çam ağacının ışıklarında buluyorum huzuru, yetiyor şimdilik..

Bu sene kart da yazıyorum, oturdum düşündüm , gece uykumdan fedakarlık edecek kadar sevdiğim kimler var diye üşenmedim saydım, çok şükür ki 18-20 arası çıktı, bu sayının çoğunluğunun zamanında blog'tan tanıdıklarım olması ne güzel değil mi ? 

Bu aralar bana iyi gelen şey bu işte ; hepsi uyuyunca çıkarıp ıvır zıvırlarımı onlarla uğraşmak...

Herkesin kendi popişinden sorumlu olduğu bugünlerde yeni yıl için dilenebilecek en anlamlı dilek de bu olsa gerek ; popişlerinizi koruyun ve kollayın..

Yeni yıl hayatımızdaki güzellikleri ve hayatımızdan sevdiklerimizi eksik etmesin yeter..

Kalp Kalp Kalp



2 yorum:

  1. Durdum, düşündüm, ben de hiç ağaç süslememişim çocuklar küçükken. Demek koşuşturmaktan aklıma gelmemiş, evdeki He-man’ler de bu işi hiç üstlerine alınmadığından, bizde de yıllarca ağaçsız geçmiş yılbaşları. Ha, bir de klasik mevzu da gündeme gelmiş olabilir. Ana- babalarımız caz yapar diye de üstünde durmamış olabilirim. Malum, yirmili yaşlardayken daha bir hassas olunuyor onlara karşı. Gavur adeti vs vs diye car car söylenmek o zamanlarda da çok makbuldü. Neyse, o süsler de pek cancanlıymış. Haklısın, kıyılmaz onlara 😁. Sağlıkla ve sevgiyle 😍🧿🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o klasik mevzu hiç bitmiyor ki zaten , yine eskiden diye başlayacağım ama :) gerçekten şimdi insanların tavrına bakıyorum da eskiden daha anlayışlıymışız birbirimize
      çok kalp

      Sil

Varsa bir fikriniz , alırım :)